Από το πρώτο κιόλας update η εταιρία (Rare) είχε σχεδιάσει να εφαρμόσει τη στρατηγικής της να χρεώνει gold κάθε φορά που κάποιος πεθαίνει στο Sea of Thieves και χρειάζεται να κάνει respawn.
Η λογική της ήταν πως θα χρειαζόταν λιγότερο gold για το respawn από θανάτους που ήταν αναμενόμενοι (π.χ. Κράκεν) σε σχέση με τους θανάτους που προέκυπταν από αστεία λάθη των ίδιων των παιχτών (π.χ. πτώση από γκρεμό). Επίσης η χρέωση δε θα εφαρμοζόταν στις μάχες PVP.
Η αντίδραση της κοινότητας ήταν κατηγορηματικά αντίθετη σε αυτό χαρακτηρίζοντάς το ως ένα τελείως αυθαίρετο μέτρο που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο έχουν συνηθίσει να παίζουν οι παίχτες, εμποδίζοντας την exploration πλευρά του παιχνιδιού και ενισχύοντας το grinding που είναι ήδη σε αρκετά υψηλά επίπεδα.
Η Rare φαίνεται πως άκουσε προσεκτικά και ακύρωσε τα σχέδια της κάτι που επιβεβαίωσε με δήλωση του ο executive producer του Sea of Thieves μέσω Twitter.
Letting everyone know we've heard the feedback and the proposed 'Death Cost' in #SeaOfThieves is, well, dead. We messed up with the messaging around this, and it's now gone. Thanks for the honest feedback & discussion on this. https://t.co/83pYg5HPbq
— Joe Neate (@JoeNeate1) March 26, 2018