Το Twitch συνεχίζει να πειραματίζεται με νέες λειτουργίες, προσπαθώντας να εξισορροπήσει την εμπειρία των θεατών, τις ανάγκες των δημιουργών περιεχομένου και τις απαιτήσεις των διαφημιστών. Η πιο πρόσφατη καινοτομία αφορά τον τρόπο προβολής διαφημίσεων, καθώς και την παρουσίαση ενός νέου Hype Train τύπου που ονομάζεται Treasure Train.
Διαφημίσεις σε Picture-in-Picture χωρίς να σταματάει το stream
Σύμφωνα με ανάρτηση του γνωστού δημοσιογράφου Zach Bussey στο X, το Twitch δοκιμάζει ένα νέο σύστημα προβολής διαφημίσεων σε μορφή picture-in-picture. Αυτό σημαίνει ότι η κύρια ροή του stream παραμένει ενεργή, ενώ η διαφήμιση εμφανίζεται στο πλάι, χωρίς ήχο, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να την ενεργοποιήσουν εάν το επιθυμούν.
Σε αυτή τη διάταξη, η εικόνα του stream μειώνεται ελαφρώς ώστε να χωρέσει η μικρή διαφήμιση, αλλά το περιεχόμενο δεν διακόπτεται — κάτι που θα μπορούσε να αλλάξει ριζικά την εμπειρία χρήστη στο Twitch, καθώς οι παραδοσιακές διαφημίσεις πλήρους οθόνης έχουν προκαλέσει αντιδράσεις εδώ και χρόνια.
Αν και δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν η λειτουργία αυτή θα αντικαταστήσει εντελώς τις κλασικές διαφημίσεις ή απλώς θα τις συμπληρώνει, οι πρώτες αντιδράσεις από την κοινότητα είναι ανάμεικτες, με αρκετούς να βλέπουν θετικά τη νέα προσέγγιση.
Treasure Train: Το νέο Hype Train με δώρα και εκπτώσεις
Παράλληλα, το Twitch πειραματίζεται και με ένα νέο μοντέλο υποστήριξης streamers που ονομάζεται Treasure Train. Το χαρακτηριστικό αυτό εμφανίζεται κατά καιρούς στη θέση του παραδοσιακού Hype Train, και προσφέρει έκπτωση 35% σε Tier 1 subscription bundles, όταν φτάσει στο Level 5.
Πρόκειται για μια νέα μέθοδο ενίσχυσης των αγαπημένων δημιουργών, με ανταμοιβές για όσους δωρίζουν συνδρομές. Οι δημιουργοί περιεχομένου έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν τη λειτουργία, εάν δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν.
Διαγραφή Highlights και Uploads άνω των 100 ωρών
Μαζί με τις παραπάνω αλλαγές, το Twitch ανακοίνωσε και την κατάργηση των Highlights και Uploads από κανάλια που υπερβαίνουν το νέο όριο των 100 ωρών περιεχομένου. Οι δημιουργοί έχουν προθεσμία έως τις 19 Μαΐου για να κατεβάσουν τα βίντεό τους και να τα μεταφέρουν σε άλλες πλατφόρμες αν το επιθυμούν.
Το μέλλον του Twitch δείχνει πιο ευέλικτο και προσανατολισμένο στον χρήστη
Με τις αλλαγές στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων, τις νέες προωθητικές ενέργειες μέσω Treasure Trains και τις αποφάσεις γύρω από το αποθηκευμένο περιεχόμενο, το Twitch δείχνει να μετασχηματίζεται σταδιακά. Αν και κάποιες από τις κινήσεις προκαλούν συζητήσεις, η γενική κατεύθυνση φαίνεται πιο φιλική τόσο για το κοινό όσο και για τους streamers.
Διαβάστε ακόμη:
Όλα δείχνουν ότι το Persona 5: The Phantom X θα περάσει σύντομα τα σύνορα της Κίνας