Στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, το post-apocalyptic είδος έχει εξερευνηθεί με αμέτρητους τρόπους, από πυρηνικές ερημιές μέχρι πόλεις γεμάτα ζόμπι. Ωστόσο, το Atomfall, το οποίο αναπτύχθηκε από την Rebellion, ξεχωρίζει με την έμπνευσή του από πραγματικά ιστορικά γεγονότα – την πυρηνική καταστροφή του Windscale το 1957 στη Βόρεια Αγγλία. Αντί να στηρίζεται σε παραδοσιακά δυστοπικά μοτίβα, το Atomfall συνδυάζει το gameplay survival-action με ανατριχιαστικά στοιχεία λαϊκού τρόμου, δημιουργώντας μια ανησυχητική και συνάμα συναρπαστική εμπειρία. Σε μια απομονωμένη ζώνη καραντίνας πέντε χρόνια μετά την πυρηνική καταστροφή, το παιχνίδι καλεί τους παίκτες να ξετυλίξουν ένα ανατριχιαστικό μυστήριο. Η πλούσια αφήγηση του παιχνιδιού και το καθηλωτικό σκηνικό μεταφέρουν τους παίκτες σε έναν κόσμο όπου η πραγματικότητα και η παράνοια θολώνουν, αναγκάζοντάς τους να αναρωτηθούν ποιον, ή τι, μπορεί να εμπιστευτεί κανείς.
Σε αντίθεση με τα τεράστια, ανοιχτού κόσμου RPG του είδους του, το Atomfall επιλέγει μια πιο οικεία και ατμοσφαιρική προσέγγιση, δίνοντας προτεραιότητα στην ένταση, την εξερεύνηση και την εφευρετικότητα έναντι της απλής καθαρής δύναμης πυρός. Οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο ενός επιζώντα με αμνησία που περιηγείται στην έρημη ύπαιθρο, αναζητώντας προμήθειες, κατασκευάζοντας αυτοσχέδια όπλα και συλλέγοντας κομμάτια από τις χαμένες αναμνήσεις του. Με έμφαση στη λήψη αποφάσεων και τη μη γραμμική αφήγηση, το παιχνίδι επιτρέπει στις επιλογές του κάθε παίκτη να διαμορφώσουν την έκβαση του ταξιδιού του. Το Atomfall δεν έχει να κάνει μόνο με την επιβίωση από μια πυρηνική καταστροφή, αλλά και με την αποκάλυψη των μυστικών που κρύβονται στα επακόλουθά της.

Background και Setting
Για να εκτιμήσετε πλήρως το Atomfall, είναι σημαντικό να κατανοήσετε το πραγματικό ιστορικό γεγονός που ενέπνευσε τον απόκοσμο, ακτινοβολημένο κόσμο του. Το παιχνίδι λαμβάνει χώρα σε μια εναλλακτική ιστορική εκδοχή της Βρετανίας, η οποία διαμορφώνεται από τα επακόλουθα μιας πυρηνικής καταστροφής. Στην πραγματικότητα, η πυρκαγιά του Windscale το 1957 ήταν το χειρότερο πυρηνικό ατύχημα του Ηνωμένου Βασιλείου, που συνέβη σε μια πυρηνική εγκατάσταση στην Cumbria. Ενώ το πραγματικό γεγονός ήταν καταστροφικό, το Atomfall επαναπροσδιορίζει τις συνέπειές του, οραματιζόμενο ένα σενάριο όπου η καταστροφή είχε εκτεταμένες και καταστροφικές συνέπειες, οδηγώντας στη δημιουργία μιας κυβερνητικά επιβαλλόμενης ζώνης καραντίνας. Αυτό το σκηνικό χρησιμεύει ως βάση για μια ιστορία γεμάτη παράνοια του Ψυχρού Πολέμου και τον φόβο μιας άγνωστης, μεταλλαγμένης απειλής που παραμονεύει πέρα από την ορατή καταστροφή. Σε αντίθεση με τις φανερά καμένες από ραδιενέργεια ερημιές που βλέπουμε σε παιχνίδια όπως το Fallout, το Atomfall υιοθετεί μια πιο προσγειωμένη και αγωνιώδη προσέγγιση, χρησιμοποιώντας μια λεπτή, αργή αισθητική τρόμου που μοιάζει ανησυχητικά αληθινή.

Το παιχνίδι διαδραματίζεται το 1962, πέντε χρόνια μετά τη πυρηνική έκρηξη, σε μια περιοχή της Βόρειας Αγγλίας σε καραντίνα που έχει αποκοπεί από την υπόλοιπη κοινωνία. Εδώ, η βρετανική ύπαιθρος, που κάποτε ήταν γραφική και ήρεμη, έχει μετατραπεί σε ένα απόκοσμο, ερημικό τοπίο γεμάτο εγκαταλελειμμένα χωριά και υπόγεια κυβερνητικά καταφύγια. Καθώς οι παίκτες εξερευνούν, θα ανακαλύψουν απομεινάρια αυτών που έζησαν εκεί, σημειώματα που άφησαν πίσω τους απελπισμένοι επιζώντες, ετοιμόρροπα σπίτια γεμάτα με σημάδια από την ξαφνική εκκένωση και κατάλοιπα μιας συγκάλυψης που γίνεται όλο και πιο σκοτεινή με κάθε νέα ανακάλυψη. Με τις έντονες βρετανικές επιρροές λαϊκού τρόμου, το Atomfall δεν αφηγείται απλώς μια ιστορία πυρηνικής καταστροφής – ζωγραφίζει μια ανατριχιαστική εικόνα ενός κόσμου όπου ο φόβος, η απελπισία και το άγνωστο αποκτούν τη δική τους ζωή.
Επισκόπηση της πλοκής
Στο Atomfall, οι παίκτες μπαίνουν στη θέση ενός ανώνυμου πρωταγωνιστή, ενός επιζώντος που βρίσκεται εγκλωβισμένος στην καρδιά της ζώνης καραντίνας χωρίς να θυμάται ποιος είναι ή πώς βρέθηκε εκεί. Ξυπνώντας σε ένα εχθρικό, έρημο τοπίο, πρέπει να συνθέσουν το παρελθόν τους, ενώ παράλληλα θα πρέπει να περιηγηθούν σε έναν κόσμο που σφύζει από κινδύνους. Καθώς ο πρωταγωνιστής αναζητά απαντήσεις, συναντά τα απομεινάρια μιας κοινωνίας που είτε χάθηκε, είτε έφυγε, είτε προσαρμόστηκε στη νέα, ακτινοβολημένη πραγματικότητα με ανησυχητικούς τρόπους.
Όσο πιο βαθιά σκάβουν οι παίκτες, τόσο περισσότερο αποκαλύπτουν έναν ιστό ανατριχιαστικών συνωμοσιών. Οι κυβερνητικές δυνάμεις προσπάθησαν κάποτε να περιορίσουν την καταστροφή, αλλά οι προσπάθειές τους έκαναν τα πράγματα χειρότερα. Παράξενοι μασκοφόροι περιπολούν τριγύρω, προστατεύοντας κάτι ή κάποιον που κρύβεται μέσα στη ζώνη. Θρησκευτικές λατρείες έχουν ξεφυτρώσει μετά την καταστροφή, εκτελώντας παράξενες τελετές με την ελπίδα να επικοινωνήσουν με αυτό που πιστεύουν ότι είναι θεϊκές δυνάμεις. Η μεταλλαγμένη άγρια ζωή και τα ανεξήγητα φαινόμενα υποδηλώνουν κάτι πολύ πιο δυσοίωνο από μια απλή δηλητηρίαση από ραδιενέργεια. Καθώς οι παίκτες συνομιλούν με τους επιζώντες, αποκρυπτογραφούν απόρρητα έγγραφα και λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις, θα αποκαλύψουν σταδιακά τη σκοτεινή αλήθεια πίσω από την έκρηξη. Αλλά το Atomfall δεν προσφέρει απλές απαντήσεις – οι επιλογές έχουν σημασία και οι ενέργειες του πρωταγωνιστή θα διαμορφώσουν την τελική μοίρα τόσο των ίδιων όσο και των υπολειμμάτων αυτού του ξεχασμένου κόσμου. Το αν θα γίνουν αναζητητές της αλήθειας, επιζώντες με κάθε κόστος ή κάτι πολύ πιο σκοτεινό εξαρτάται αποκλειστικά από αυτούς.

Gameplay Mechanics
Στον πυρήνα του, το Atomfall συνδυάζει survival-action gameplay με στοιχεία εξερεύνησης, έρευνας και λήψης αποφάσεων σε ανοιχτό κόσμο. Αντί να βασίζεται σε συνεχείς μάχες ή γρήγορη δράση, το παιχνίδι δίνει έμφαση σε μια πιο μεθοδική προσέγγιση, όπου η επινοητικότητα και η ευαισθητοποίηση είναι το κλειδί για την επιβίωση. Οι παίκτες ενθαρρύνονται να εξερευνήσουν τη ζώνη καραντίνας με το δικό τους ρυθμό, ψάχνοντας για παράδειγμα είτε προμήθειες είτε μαζεύοντας διάφορα έγγραφα. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά RPG με σαφείς δείκτες αναζήτησης, το Atomfall ανταμείβει την περιέργεια και την επιμονή, επιτρέποντας στους παίκτες να χρησιμοποιούν εργαλεία όπως ανιχνευτές μετάλλων και φακούς. Αυτός ο σχεδιασμός ενθαρρύνει την αίσθηση του immersion, κάνοντας κάθε ανακάλυψη να μοιάζει κερδισμένη και όχι δίνοντάς την στο πιάτο.

Οι μηχανισμοί επιβίωσης παίζουν σημαντικό ρόλο στο Atomfall, απαιτώντας προσεκτική διαχείριση του life, του stamina και άλλων φυσιολογικών συνθηκών. Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα του life, το παιχνίδι εισάγει έναν μοναδικό μηχανισμό καρδιακών παλμών, όπου το σπριντ, η μάχη ή ακόμη και στιγμές υψηλής έντασης, μπορεί να επηρεάσει την ευεξία του πρωταγωνιστή. Ένας επικίνδυνα υψηλός καρδιακός ρυθμός μπορεί να οδηγήσει σε δυσμενείς επιπτώσεις, αναγκάζοντας τους παίκτες να εξισορροπήσουν προσεκτικά τις ενέργειές τους. Το crafting ενισχύει περαιτέρω την πτυχή της επιβίωσης, επιτρέποντας στους παίκτες να δημιουργούν αυτοσχέδια όπλα, ιατρικές προμήθειες και εργαλεία χρησιμοποιώντας υλικά που βρίσκονται στο περιβάλλον. Τα πυρομαχικά είναι απειροελάχιστα και οι μάχες έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι τεταμένες και στρατηγικές και όχι γεμάτες δράση, κάνοντας κάθε σφαίρα που εκτοξεύεται να φαίνεται σημαντική. Το stealth γίνεται συχνά η προτιμώμενη προσέγγιση, καθώς οι εχθροί είναι συνήθως καλύτερα εξοπλισμένοι και περισσότεροι από τον παίκτη.

Πέρα από την επιβίωση, το Atomfall δίνει επίσης μεγάλη έμφαση στη διαδραστική αφήγηση και την επιλογή του παίκτη. Οι συζητήσεις με τα NPCs μπορούν να οδηγήσουν σε πολύτιμες πληροφορίες, νέους στόχους ή ακόμη και σε εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα ανάλογα με τις επιλογές διαλόγου του παίκτη. Η εμπιστοσύνη είναι ένα εύθραυστο αγαθό στη ζώνη καραντίνας, και η συμμαχία με ορισμένες παρατάξεις -όπως οι παρανοϊκοί επιζώντες ή οι αιρετικοί- μπορεί να διαμορφώσει δραστικά το ταξίδι του πρωταγωνιστή. Το παιχνίδι διαθέτει πολλαπλά endings, τα οποία επηρεάζονται τόσο από σημαντικές αποφάσεις όσο και από διακριτικές ενέργειες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της περιπέτειας. Αυτό το επίπεδο αφηγηματικής δράσης εξασφαλίζει ότι κανένα από τα playthroughs του παιχνιδιού δεν είναι ακριβώς ίδια, ενθαρρύνοντας τους παίκτες να πειραματιστούν με διαφορετικές προσεγγίσεις και προοπτικές.
Ανάπτυξη χαρακτήρων

Ένα από τα πιο συναρπαστικά στοιχεία του Atomfall είναι η πλούσια ανάπτυξη των χαρακτήρων του, ο καθένας με τα δικά του κίνητρα και φόβους. Καθώς οι παίκτες περιηγούνται στη ζώνη καραντίνας, θα συναντήσουν ένα ευρύ φάσμα από NPCs. Κάθε αλληλεπίδραση αποτελεί μια ευκαιρία για συμμαχία, προδοσία ή χειραγώγηση, καθώς η εμπιστοσύνη είναι σπάνιο αγαθό σε αυτόν τον κατακερματισμένο κόσμο. Οι επιλογές διαλόγου επηρεάζουν τις σχέσεις, ανοίγοντας μερικές φορές νέους δρόμους ή αποκλείοντας οριστικά άλλους. Οι χαρακτήρες δεν είναι απλώς φορείς αποστολών, αλλά πλήρως συνειδητοποιημένα άτομα με τους δικούς τους αγώνες και ηθικά διλήμματα, κάνοντας κάθε απόφαση να μοιάζει βαρύνουσα.
Οπτικά και καλλιτεχνικός σχεδιασμός

Το Atomfall συνδυάζει αριστοτεχνικά τη στοιχειωμένη ομορφιά με την ανησυχητική αίσθηση της αποσύνθεσης, δημιουργώντας έναν κόσμο που μοιάζει τόσο τρομακτικά οικείος όσο και βαθιά ενοχλητικός. Η απεικόνιση της αγροτικής Βρετανίας της δεκαετίας του 1960 στο παιχνίδι είναι πλούσια σε ατμοσφαιρικές λεπτομέρειες, από κατάφυτες αγροτικές εκτάσεις και ετοιμόρροπες πέτρινες κατοικίες μέχρι εγκαταλελειμμένους σιδηροδρομικούς σταθμούς. Το περιβάλλον αφηγείται τη δική του ιστορία – τα σκουριασμένα οχήματα που έχουν μείνει στη μέση των δρόμων, τα αυτοσχέδια οδοφράγματα στα κάποτε ειρηνικά χωριά και τα κρυπτογραφημένα μηνύματα που είναι γραμμένα στους τοίχους υποδηλώνουν την τρέλα που ρίζωσε μετά την καταστροφή. Εμπνευσμένο από τον βρετανικό λαϊκό τρόμο και την κλασική επιστημονική φαντασία, το Atomfall αποφεύγει την υπερβολική αισθητική της πράσινης neon ακτινοβολίας που συχνά βλέπουμε σε post-apocalyptic σκηνικά, προτιμώντας μια πιο συγκρατημένη και ρεαλιστική προσέγγιση, όπου ο τρόμος είναι διακριτικός αλλά διάχυτος. Ο δυναμικός φωτισμός και τα καιρικά εφέ, ενισχύουν την ένταση, κάνοντας ακόμα και τις πιο καθημερινές τοποθεσίες να μοιάζουν καταπιεστικές. Κάθε οπτικό στοιχείο λειτουργεί αρμονικά για να βυθίσει τους παίκτες σε έναν κόσμο όπου η φύση ανακτά τον πολιτισμό, αλλά κάτι πολύ πιο σκοτεινό παραμονεύει κάτω από την επιφάνεια.
Ήχος και μουσική επένδυση
Ο σχεδιασμός του ήχου στο Atomfall παίζει καθοριστικό ρόλο στο να βυθίσει τους παίκτες στον απόκοσμο κόσμο του, χρησιμοποιώντας ένα μείγμα περιβαλλοντικών ήχων, ανησυχητικής σιωπής και ένα υποβλητικό soundtrack για να αυξήσει την ένταση. Το soundscape του παιχνιδιού είναι γεμάτο με λεπτές αλλά ανατριχιαστικές λεπτομέρειες. Τα βήματα αντηχούν διαφορετικά ανάλογα με το έδαφος και οι ξαφνικοί θόρυβοι, είτε από μια κατασκευή που καταρρέει είτε από έναν απροσδόκητο ψίθυρο στο σκοτάδι, κρατούν τους παίκτες συνεχώς σε εγρήγορση. Το soundtrack στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ατμοσφαιρική folk μουσική και τις βρετανικές συνθέσεις της δεκαετίας του 1960, συνδυάζοντας μελαγχολικές μελωδίες με υπονοούμενα που ενισχύουν τις folk-horror επιρροές του παιχνιδιού. Κατά τη διάρκεια στιγμών υψηλού κινδύνου, η μουσική εναλλάσσεται απρόσκοπτα μεταξύ των ανησυχητικών ορχηστρικών διογκώσεων και της σκληρής, αγχωτικής σιωπής, εξασφαλίζοντας ότι οι παίκτες δεν θα νιώθουν ποτέ αρκετά άνετα. Η φωνητική υποκριτική, όπου υπάρχει, αποδίδεται με νατουραλιστική ένταση, κάνοντας κάθε συζήτηση να μοιάζει με μια λεπτή πράξη εξισορρόπησης μεταξύ εμπιστοσύνης και εξαπάτησης.
Επιδόσεις και τεχνικές πτυχές
Η Rebellion Developments έχει χτίσει το Atomfall σε μια σταθερή τεχνική βάση, με στόχο μια ομαλή και καθηλωτική εμπειρία σε πολλές πλατφόρμες. Το παιχνίδι τρέχει στην τελευταία έκδοση της μηχανής Asura, γνωστή για τη χρήση της στη σειρά Sniper Elite, εξασφαλίζοντας λεπτομερή απόδοση του περιβάλλοντος, ρεαλιστικό φωτισμό και ρευστά κινούμενα σχέδια. Οι επιδόσεις σε διαφορετικά hardware configurations αναμένεται να γίνουν πιο optimized, με το παιχνίδι να στοχεύει σε σταθερούς ρυθμούς καρέ τόσο στις κονσόλες τρέχουσας γενιάς όσο και στα high-end systems. Οι δυναμικές καιρικές συνθήκες και τα εφέ φωτισμού ενισχύουν το immersion χωρίς να επηρεάζουν σημαντικά την απόδοση, ενώ το καλά υλοποιημένο draw distance επιτρέπει στους παίκτες να απολαμβάνουν το τεράστιο, στοιχειωμένο τοπίο χωρίς συχνά texture pop-ins ή ξαφνικά environmental loadings. Η Rebellion υποσχέθηκε επίσης κλιμακούμενες επιλογές γραφικών για τους παίκτες στο PC, διασφαλίζοντας ότι όσοι διαθέτουν ισχυρά rigs μπορούν να φτάσουν τα μέγιστα οπτικά όρια, διατηρώντας παράλληλα το accessibility για lower-end systems.
Από τεχνικής άποψης, το Atomfall δεν μου παρουσίασε κάποιο game-breaking bug ή performance issue, αν και τα παιχνίδια ανοιχτού κόσμου αυτής της κλίμακας συχνά έρχονται με μικρά glitches, όπως για παράδειγμα όταν κρατάω ένα melee όπλο, ο παίκτης μου δεν μπορεί να κινηθεί ευθεία (αναμενόμενο πλέον ότι υπάρχουν παντού). Δεδομένης της έμφασης του παιχνιδιού στο ατμοσφαιρικό immersion, παράγοντες όπως η συμπεριφορά της AI, τα loading times και τα physics interactions είναι κρίσιμα για τη διατήρηση μιας απρόσκοπτης εμπειρίας. Σε γενικές γραμμές η τεχνητή νοημοσύνη των εχθρών έχει σχεδιαστεί για να είναι αντιδραστική και απρόβλεπτη, πράγμα που σημαίνει ότι οι συναντήσεις stealth και η μάχη μοιάζουν περισσότερο δυναμικές και όχι τόσο ξύλινες. Επιπλέον, το παιχνίδι περιλαμβάνει μια ποικιλία χαρακτηριστικών accessibility, όπως customizable στοιχεία HUD, προσαρμογές της δυσκολίας και λειτουργίες με αχρωματοψία, διασφαλίζοντας ότι ένα ευρύ φάσμα παικτών μπορεί να βιώσει την ιστορία. Αν και οι ενημερώσεις και τα patches μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού είναι αναπόφευκτα, το ιστορικό της Rebellion όσον αφορά τις τεχνικές διορθώσεις σε προηγούμενους τίτλους υποδηλώνει ότι το Atomfall προσφέρει μια καλά βελτιστοποιημένη και σταθερή εμπειρία, επιτρέποντας στους παίκτες να βυθιστούν πλήρως στον απόκοσμο, παρανοϊκό κόσμο του χωρίς συχνές τεχνικές διαταραχές.
Συγκριτική ανάλυση
Ενώ το Atomfall μοιράζεται έντονα θεματικές ομοιότητες με άλλα post-apocalyptic και survival παιχνίδια, η εκτέλεσή του το διαφοροποιεί από τις πιο συνηθισμένες συμμετοχές στο είδος. Οι συγκρίσεις με το Fallout είναι αναπόφευκτες, δεδομένου του φόντου της πυρηνικής καταστροφής, αλλά το Atomfall ακολουθεί μια πιο γειωμένη και αγωνιώδη προσέγγιση, προτιμώντας την τεταμένη εξερεύνηση και την έρευνα με βάση την αφήγηση από το ανοιχτό gameplay sandbox. Σε αντίθεση με το S.T.A.L.K.E.R., το οποίο στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε σκληροπυρηνικούς μηχανισμούς επιβίωσης και μάχης, το Atomfall επιτυγχάνει μια ισορροπία μεταξύ δράσης, stealth και αφήγησης ιστοριών, εξασφαλίζοντας ότι οι παίκτες είναι εξίσου αφοσιωμένοι στην εξιχνίαση των μυστηρίων του όσο και στην επιβίωση από τους κινδύνους του. Το παιχνίδι ενσωματώνει επίσης έντονες επιρροές λαϊκού τρόμου που θυμίζουν το Midsommar ή το The Wicker Man, προκαλώντας έναν αργόσυρτο τρόμο που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα παιχνίδια με πυρηνική θεματολογία. Αναμειγνύοντας στοιχεία action-survival με καθηλωτική αφήγηση, το Atomfall δημιουργεί τη δική του θέση στο είδος, προσφέροντας μια εμπειρία που μοιάζει φρέσκια.
Συμπέρασμα
Το Atomfall είναι ένα σπάνιο διαμάντι στο post-apocalyptic είδος, προσφέροντας μια εμπειρία που είναι τόσο προκλητική όσο και ανησυχητική. Αντί να βασίζεται σε βομβαρδιστικές σκηνές δράσης ή υπερβολικές μεταλλάξεις, το παιχνίδι βασίζεται σε μια πιο ψυχολογική και ατμοσφαιρική μορφή τρόμου, παρασύροντας τους παίκτες στον παρανοϊκό κόσμο του. Η πλούσια αφήγηση, βαθιά ριζωμένη στα ιστορικά γεγονότα και τον βρετανικό λαϊκό τρόμο, το κάνει να ξεχωρίζει από τους σύγχρονους τίτλους του, κάνοντας κάθε ανακάλυψη να μοιάζει με ένα βήμα πιο βαθιά σε μια συνωμοσία που ξεδιπλώνεται. Οι μηχανισμοί επιβίωσης επιτυγχάνουν μια λεπτή ισορροπία μεταξύ πρόκλησης και προσβασιμότητας, αναγκάζοντας τους παίκτες να σκεφτούν προσεκτικά τη διαχείριση των πόρων, τη μυστικότητα και τις αλληλεπιδράσεις τους με τα NPCs.
Ωστόσο, το Atomfall δεν είναι ένα παιχνίδι για όλους. Η χρονίζουσα προσέγγισή του στην αφήγηση και την οικοδόμηση της έντασης μπορεί να μην αρέσει σε όσους αναζητούν γρήγορη δράση ή συνεχείς συναντήσεις μάχης. Ορισμένοι παίκτες μπορεί να βρουν τον σκόπιμο ρυθμό και τους μεθοδικούς μηχανισμούς έρευνας πολύ συγκρατημένους σε σύγκριση με τα πιο βαριά σε δράση παιχνίδια επιβίωσης. Ωστόσο, για εκείνους που εκτιμούν την εντυπωσιακή οικοδόμηση του κόσμου, την περίπλοκη περιβαλλοντική αφήγηση και την αίσθηση ενός σιγανού τρόμου που διαρκεί, το Atomfall προσφέρει με τρόπο που λίγα άλλα παιχνίδια προσφέρουν.
Τέλος, το Atomfall ξεχωρίζει ως μία από τις πιο αξιομνημόνευτες εμπειρίες που βασίζονται στην αφήγηση τα τελευταία χρόνια. Είτε οι παίκτες βρεθούν χαμένοι στα εγκαταλελειμμένα χωριά, είτε λάβουν αποφάσεις που θα μπορούσαν να αλλάξουν τη μοίρα όσων εξακολουθούν να είναι παγιδευμένοι στη ζώνη καραντίνας, το παιχνίδι αφήνει ένα μόνιμο αντίκτυπο. Η Rebellion Developments δημιούργησε ένα ατμοσφαιρικό και συναισθηματικά ηχηρό ταξίδι, αποδεικνύοντας ότι μερικές φορές, δεν είναι τα ραδιενεργά πλάσματα τρομακτικά, αλλά οι άγνωστες δυνάμεις που κρύβονται ακριβώς κάτω από την επιφάνεια της ιστορίας.
Βαθμολογία: 9/10
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 2