Όπως όλοι σίγουρα γνωρίζετε, το Tekken 8 είναι ο νέος τίτλος, ίσως της πιο γνωστής fighting σειράς της gaming βιομηχανίας (βασικά χτυπιούνται στα ίσια με ένα-δύο ακόμα παιχνίδια). Έτσι λοιπόν, σαν άτομα που μας αρέσει το διαδικτυακό ξύλο, αλλά για κάποιο περίεργο λόγο καταλήγουμε κάθε φορά με την μούρη στο πάτωμα, φέτος αποφασίσαμε να βάλουμε κάποιον άλλο να παίξει το παιχνίδι για εμάς και να μας πει την γνώμη του.
Και φυσικά δεν εμπιστευτήκαμε κάποιον τυχαίο, αλλά έναν τύπο ο οποίος στην καριέρα του έχει ρίξει αρκετές, ψηφιακές πάντα, μπουνιές. Χωρίς πολλά-πολλά λοιπόν, πάμε να δούμε την άποψη του Δημήτρη “Poliou” Πολιουδάκη, για το Tekken 8.
Όπως μας διηγείται ο ίδιος:
Τα αισθήματα μου ως τώρα για το νέο Tekken περιγράφονται ως εξής:
Θα ξεκινήσουμε από τα αρνητικά:
- Οι φωνές σε κάποιους είναι γελοίες ειδικά ο εκφωνητής.
- Τα εφέ ορισμένων χαρακτήρων, όπως για παράδειγμα, τυχαίο πάντα, του Power Ranger του Tekken, Lars, είναι too much, σε σημείο που δεν καταλαβαίνεις τι σκατά κάνει. Κεραυνός, κεραυνός, dash, jump low και K.O. ο αντίπαλος.
- O ήχος σε κάποια από τα χτυπήματα και τις λαβές είναι χάλια π.χ. στα πόδια ακούγεται λες και βαράς DRUMS. Κάτι το οποίο ισχύει και στις ταυτόχρονες λαβές, όπου και εκεί επίσης έχει παράξενο animation και ήχο.
- Οι κινήσεις σε heat έχουν πολύ μεγάλο range οπότε το keep out jab wiff punish θέλει προσοχή. Μεγάλη.
- Μπορεί να φταίει το online, αλλά δυσκολεύτηκα να σπάσω τις λαβές του King. Καλά, οκ, αυτό ίσως να μην είναι στα αρνητικά, αλλά είπα να το αναφέρω, ποτέ δεν ξέρεις.
- Σίγουρα το παιχνίδι θέλει ρύθμιση του damage σε heat και rage. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ, cheκαρετε Kazuya video online και θα καταλάβετε.
- To net code μου φάνηκε ίδιο.
Πάμε τώρα σε αυτά που ναι μεν μου φάνηκαν καλά σαν στοιχεία μέσα στο παιχνίδι, όμως σίγουρα, αρκετά από αυτά, θα μπορούσαν να είναι και ακόμα καλύτερα.
- Αλλάξαν τα animation σε low parry, κάποια counters, wake up, roll και wall. Δεν είχαμε auto quick roll οπότε δεν μπόρεσα να είμαι σίγουρος, αλλά μάλλον μπορείς να κάνεις wall splat hit,hit,resplat και hit.
- Το Heat system σαν γενική λειτουργία. Βέβαια είναι νωρίς ακόμα για να δούμε την ουσιαστική εκμετάλλευση του. Για παράδειγμα δεν μπόρεσα να πω ότι συμφέρει περισσότερο heat engage σε air combos (καθαρά από άποψη ποσοστού ζημιάς και μόνο).
- Τα μοντέλα των παιχτών μου φάνηκαν μεγαλύτερα και με περισσότερη λεπτομέρεια.
- Και η μουσική υπόκρουση θα μπορούσα να πω ότι ήταν καλή, όμως αυτή η κατηγορία ανήκει σε αυτό που είπα στην αρχή. Θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη.
- Το multiplatform ενδιαφέρον, αλλά με ανησυχεί για cheat.
Τέλος, πάμε για τα καλά στοιχεία που είδα μέσα στο παιχνίδι, τα οποίο όμως, το τονίζω, αφορούν ένα παιχνίδι το οποίο ακόμα βρίσκεται στην Beta μορφή του, με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.
- Το Heat cheap damage έχει πολύ καλό mental effect.
- Τα parry, όπως ανακάλυψα μετά από πολύ ξύλο, σε heat engage δίνουν πίσω ποσοστό της μπάρας. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό… Leroy is your daddy!
- Το rank πλέον έχει rematch μόνο 2 games first tο 3 όπως είναι και στις περισσότερες επίσημες διοργανώσεις. Βλέπεις κλασσικά με τι είναι συνδεμένος ο άλλος και πλέον, ειδικά για μας που παίζουμε μαθηματικά με τα frames, γράφει κατευθείαν πόσα frames έχεις delay.
- Γενικά τα γραφικά, το περιβάλλον, η κίνηση στις αρένες, λεπτομέρειες όπως ανάσες και ιδρώτας στο slow motion ήταν TOP.
Αυτά μέχρι στιγμής είναι αυτά που είχα να μοιραστώ μαζί σας. Τώρα αν κάποιος άλλος που έπαιξε την Beta του παιχνιδιού και έχει διαφορετικές απόψεις, ευχαρίστως να κάτσουμε να μιλήσουμε για αυτό…
Αυτή λοιπόν ήταν η άποψη του Poliou, για το Tekken 8. Τον οποίο φυσικά και μπορείτε να βρείτε στο επίσημο κανάλι του στο YouTube όπου ανεβάζει διάφορα video σχετικά με το Tekken. Γενικά πάντως θα σας λέγαμε και εμείς αν συμφωνούμε ή όχι μαζί του, αλλά ακόμα φτύνουμε την άμμο από το στόμα μας.