Την τιμητική του είχε χτες το Silent Hill από την Sony, καθώς μετά την ολοκλήρωση του State of Play, ακολούθησε μια ακόμη “μετάδοση” που αφορούσε αποκλειστικά το Silent Hill 2 Remake. Μέσω της οποίας φυσικά έγιναν γνωστές πολλές ακόμα πληροφορίες που αφορούν τον τίτλο της Konami και της Bloober Team.
Η παραπάνω μετάδοση, άρχισε παρουσιάζοντας μας νέες σκηνές από το gameplay του παιχνιδιού, προσπαθώντας να μας βάλει για τα καλά στον σκοτεινό και τρομακτικό κόσμο του. Καθώς, ο καιρός που απομένει μέχρι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι, δεν είναι και πολύς ακόμα. Μιας που μια άλλη πληροφορία που έγινε γνωστή, είναι ότι το Silent Hill 2 Remake, πρόκειται να κυκλοφορήσει για το PS5, αλλά ΚΑΙ για PC, μέσω της πλατφόρμας του Steam, στις 8 Οκτωβρίου. Και εννοείται πως παράλληλα με αυτή την αρκετά σημαντική ανακοίνωση, παρουσιάστηκε και η Deluxe Edition του τίτλου.
Η Deluxe Edition, θα προσφέρει στους παίχτες ένα ψηφιακό Artbook με εικόνες από τον κόσμο του Silent Hill και των πλασμάτων που θα βρουν στο δρόμο τους οι παίχτες, το soundtrack του παιχνιδιού (κι αυτό σε ψηφιακή μορφή) καθώς και το Pyramid Head Mask (Pizza Box) σαν skin για το παιχνίδι. Επιπλέον, έγινε γνωστό πως άνοιξε και η επιλογή για το pre-order και των δύο διαθέσιμων εκδόσεων, όπου σε περίπτωση που επιλέξετε να αγοράσετε από τώρα μια εξ αυτών, θα λάβετε κι ορισμένα δώρα. Για την μεν απλή έκδοση θα λάβετε δύο skins, τα Mira the Dog και το Robbie the Rabbit Mask (αυτό αποκλειστικά για τους κατόχους του PS5), ενώ η Deluxe Edition θα προσφέρει επιπλέον 48 ώρες πρόωρης πρόσβασης στο παιχνίδι.
Το κυρίως βίντεο, μετά το gameplay συνέχισε με δηλώσεις από τους δημιουργούς του παιχνιδιού, με την ομάδα της Bloober Team να αναλύει ορισμένες πτυχές του τίτλου, αλλά και το σκεπτικό πίσω από την δημιουργία, αλλά και τις αλλαγές που έκαναν από το κλασσικό παιχνίδι, ελέω της εξέλιξης της τεχνολογίας και τις νέες δυνατότητες που είχαν πρόσβαση (συγκριτικά πάντα με τότε). Με την κυριότερη να είναι εννοείται, η μεταφορά του παιχνιδιού σε κάμερα τρίτου προσώπου, όπου όπως ανέφεραν, η μεταφορά από στατική κάμερα σε third person επιτρέπει στους παίχτες να δουν τα σκηνικά του παιχνιδιού από όποια οπτική γωνία θέλουν, και δεν βλέπουν μόνο τα πλάνα που τους επέτρεπε η εκάστοτε κάμερα. Άρα λοιπόν, έπρεπε να προσέξουν ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια σε κάθε περιβάλλον ξεχωριστά.
Επιπλέον, ανέφεραν ότι σκοπός τους είναι το Silent Hill να μπορέσει να προσφέρει μια εμπειρία η οποία και θα καταφέρει να προσελκύσει νέους παίχτες, αλλά παράλληλα και να προσφέρει αυτό το συναίσθημα της νοσταλγίας στους παλιούς παίχτες. Κάτι το οποίο, μπορεί να ακούγεται απλό, όμως στην πραγματικότητα αποτέλεσε την μεγαλύτερή τους πρόκληση.
Εννοείται πως σε αυτή την παρουσίαση πήραν το λόγο και οι δύο βασικοί πρωταγωνιστές του παιχνιδιού Luke Roberts (James) και Salóme Gunnarsdóttir (Mary/ Maria), οι οποίοι κυρίως μίλησαν για το πώς αποτύπωσαν στις οθόνες τους χαρακτήρες τους, και με τους δύο όμως να συμφωνούν ότι το να τους δουν πρώτα στο κλασσικό παιχνίδι ήταν καταλυτικός παράγοντας για την ερμηνεία τους.
Κάτι που δεν το περιμέναμε, ήταν η εμφάνιση του Christophe Gans, σκηνοθέτη και παραγωγού της νέας ταινίας που βρίσκεται στα σκαριά για το Silent Hill, με την ονομασία RETURN TO SILENT HILL, η οποία θα είναι η άμεση μεταφορά των γεγονότων του Silent Hill 2.
Και κάπως έτσι, μετά και την παρουσίαση ορισμένων merch αντικειμένων, η μετάδοση έκλεισε. Και άνοιξε για τα καλά όμως η όρεξη μας. Μια όρεξη να ζήσουμε ξανά (ή και για πρώτη φορά) μια από τις πιο τρομακτικές, αλλά παράλληλα και ενδιαφέρουσες, gaming εμπειρίες της αγαπημένης μας βιομηχανίας.
Διαβάστε ακόμη:
Ανακοινώθηκε το νέο Ubisoft Forward για τις αρχές του καλοκαιριού
Το update 1.48 του Gran Turismo 7 προσθέτει νέα αυτοκίνητα, μενού και events
Σχόλια 1