Το Dying Light: The Beast θα κυκλοφορήσει ως ένα καινούργιο, αυτόνομο παιχνίδι και όχι σαν DLC στη συνέχεια της σειράς. Η ομάδα της Techland, δημιουργός του Dying Light, αποφάσισε ότι το περιεχόμενό του θα είναι αρκετά μεγάλο για να κυκλοφορήσει ως πλήρης τίτλος, παρά ως επέκταση του Dying Light 2. Ο Tymon Smektala, lead game designer και creative director, δήλωσε σε συνέντευξή του στο Play Magazine ότι το νέο project έδωσε νέο κίνητρο στην ομάδα του για να συνεχίσει την ανάπτυξη της σειράς “Dying Light”.
Το Dying Light: The Beast, το οποίο το είδαμε για πρώτη φορά στο φετινό Gamescom, θα είναι μια νέα περιπέτεια δράσης με διάρκεια περίπου 20 ωρών. Η Techland φέρνει ξανά πίσω τον αρχικό πρωταγωνιστή του παιχνιδιού, Kyle Crane, με τη φωνή του να ζωντανεύει ξανά από τον ηθοποιό Craig Smith. Η art director του παιχνιδιού, Katarzyna Tamcka, μίλησε για το πώς αυτός ο τίτλος αποτελεί ένα όνειρο για την ίδια, καθώς θέλει να εστιάσει στην κάθε στιγμή αυτής της νέας εμπειρίας. Σπάνια ένα DLC μετατρέπεται σε αυτόνομο παιχνίδι, γεγονός που κάνει το “Dying Light: The Beast” ξεχωριστό.
Αρχικά, η Techland σχεδίαζε να κυκλοφορήσει τη συνέχεια του Dying Light ως DLC και όχι σαν καινούργιο game. Ωστόσο, τη δεύτερη εβδομάδα ανάπτυξης, η ομάδα συνειδητοποίησε ότι το μέγεθος του project αυξανόταν όλο και περισσότερο, γεγονός που οδήγησε στην απόφαση να δημιουργηθεί ως αυτόνομο παιχνίδι, σύμφωνα με τον Smektala.
Η απόφαση αυτή χαροποίησε ιδιαίτερα την ομάδα της Techland, η οποία ανυπομονεί να φέρει μια ολοκληρωμένη νέα εμπειρία στους παίκτες. Ο Smektala ανέφερε επίσης ότι τα μικρότερα παιχνίδια θα μπορούσαν να είναι το μέλλον της gaming βιομηχανίας, με τη δυνατότητα για ταχύτερη ανάπτυξη και κυκλοφορία νέων τίτλων.
Το Dying Light: The Beast αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 για PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One, και PC, χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμα κάποια επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας.
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 1