Οι Experimental Servers θα υποδεχθούν για τελευταία φορά τον Σαν-οκ, πριν γίνει διαθέσιμος στους live servers τον Ιούνιο.
Sanhok Testing Window
- Ανοίγει: 31 Μαΐου, 7 μμ PDT / 1 Ιουνίου, 4 πμ CEST / 1 Ιουνίου, 11 πμ KST
- Κλείνει: 4 Ιουνίου, 4 πμ PDT / 4 Ιουνίου, 1 μμ CEST / 4 Ιουνίου, 9 μμ KST
Διαθέσιμες επιλογές
- TPP & FPP
- NA, EU, AS: Solo/Duo/Squad
Όσον αφορά τις αλλαγές εντός παιχνιδιού, έχουμε:
Performance
- Οι βελτιώσεις που θα βρείτε εδώ εφαρμόστηκαν και στον PUBG: Experimental Server
Gameplay
- Τα throwables (frag grenades, stun grenades, molotovs) δέχθηκαν ορισμένες βελτιώσεις.
- Εξισορροπήθηκε ο ρυθμός εύρεσης αντικειμένων.
- Γενικώς το spawn rate αυξήθηκε κατά 3%
- Το spawn rate των εξαρτημάτων των όπλων αυξήθηκε κατά 3%
- Τα vertical grips, angle grips, thumb grips, half grips και light grips έχουν spawn rate μεγαλύτερο από το διπλάσιο που είχαν.
- Το Μ24 δεν θα βρίσκεται πλέον στα care packages. Θα βρίσκεται σε όλο τον χάρτη,
- Προσαρμόστηκε η ζημιά της μπλε ζώνης.
- Μειώθηκε η ταχύτητα στους 3 τελευταίους κύκλους του Σαν-οκ
- Αυξήθηκε ελάχιστα ο χρόνος για να αρχίσει η επόμενη ζώνη
- Αθροιστικά σε όλο το παιχνίδι αυξήθηκε κατά 50 δευτερόλεπτα
- Αυξήθηκε η αναμονή του τελευταίου κύκλου, από 30 σε 60 δευτερόλεπτα
- Για καλύτερες αποδόσεις, ο χώρος αναμονής πριν αρχίσει το παιχνίδι, διασπάστηκε σε 3 περιοχές.
- Αυξήθηκε η ποσότητα των μήλων στον χώρο αναμονής, από 10 σε 20.
Sound
- Προστέθηκε η επιλογή εναλλαγής της καινούριας ηχητικής λειτουργίας HRTF (Head Related Transfer Function) . Η συγκεκριμένη λειτουργία επιτρέπει την παραγωγή ήχου 3-διαστάσεων.
- Μειώθηκε η ένταση του ήχου στο αεροπλάνο που μεταφέρει τα care packages
Visuals
Διακόσμηση εξωτερικών χώρων
- Οι πόλεις αποκτούν σημάδια ζωής, αφού δέχθηκαν κάποιες αλλαγές στην εμφάνισή τους.
Πλαγιές
- Το ταϊλανδέζικο στυλ των ξύλινων τοίχων εξαπλώθηκε σε όλο τον χάρτη.
Βελτιώσεις στο θέρετρο, στην σπηλιά και στα ερείπια
- Οι αμφιέσεις άλλαξαν και οι χώροι δέχθηκαν βελτιώσεις.
Bug Fixes
- Αφαιρέθηκε το animation και ο ήχος του cooking (πατώντας το R) των μήλων, στον χώρο αναμονής του Σαν-οκ.
- Διορθώθηκε ένα θέμα που μετέτρεπε τα μήλα σε μαύρα.
- Διορθώθηκε ένα θέμα που προκαλούσε ατελείωτο loading screen και άφηνε την οθόνη μαύρη κατά την εισχώρηση στο παιχνίδι.
Known issues (Investigating)
- Ορισμένες φορές στο FPP, όταν ο παίκτης πηδάει την στιγμή που αρχίζει το παιχνίδι, ο παίκτης δεν επιβιβάζεται στο αεροπλάνο και αντ’ αυτού μεταφέρεται κατευθείαν στον τελικό προορισμό του αεροπλάνου.
- Κατά την χρήση του Death Cam, κάποιες φορές οι παίκτες ή τα όπλα εξαφανίζονται.
- Κάποιες φορές στο spectate mode ή στο Death Cam, τα σκόπευτρα είναι φανερά αλλά όχι η χρήση τους.
- Κάποιες φορές οι άλλοι παίκτες εμφανίζονται σαν ζόμπι.
- Κάποιες φορές δείκτης της μπλε ζώνης, πάνω από το minimap, δεν είναι συγχρονισμένος.