Σήμερα θα σας μιλήσω λίγο για το The Rogue Prince of Persia, έναν νέο τίτλο από την Evil Empire και Ubisoft, ο οποίος είναι η νέα προσθήκη στη δημοφιλή σειρά Prince of Persia. Ένας νέος τίτλος, που σκοπεύει να δώσει “νέα πνοή” στη σειρά με τους καινοτόμους μηχανισμούς του, την καθηλωτική ιστορία του και τα εκπληκτικά art γραφικά του.

Το παιχνίδι διαδραματίζεται στις μυστηριώδεις γαίες της αρχαίας Περσίας και ακολουθεί τον Πρίγκιπα, έναν νεαρό, που πρέπει να αντιμετωπίσει τον στρατό των Ούννων. Και πιο συγκεκριμένα τον αρχηγό τους, Νόγκαι, ο οποίος στέλνει έναν στρατό από δαιμονισμένους στρατιώτες για να καταστρέψουν την πόλη, την οποία ο Πρίγκιπας έχει αναλάβει να προστατεύσει.
Η αφήγηση είναι πλούσια, τραβώντας τους παίκτες σε έναν κόσμο τιμής και πεπρωμένου. Η ανάπτυξη των χαρακτήρων είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτη, καθώς το ταξίδι του Πρίγκιπα, είναι τόσο συναρπαστικό όσο και συναισθηματικά φορτισμένο.
Χρονολογικά, το The Rogue Prince of Persia θα μπορούσε να χωρέσει ενδιάμεσα στην κλασσική τριλογία και στο Sands of Time, καθώς σύμφωνα με την Evil Empire το παιχνίδι διαδραματίζεται κατά τη διάρκεια μιας εισβολής των Ούννων στην πρωτεύουσα της Περσίας, Κτησιφών. Αν και η σύγκρουση στο παιχνίδι δεν έχει συνδεθεί άμεσα με μια πραγματική εισβολή, είναι πιθανό ότι όλοι οι τίτλοι του Prince of Persia είναι πλέον ανεξάρτητοι μεταξύ τους.

Εκεί όμως που πραγματικά λάμπει το The Rogue Prince of Persia είναι στο gameplay. Πρόκειται για ένα καθαρόαιμο rogue-like τίτλο, όπου όταν πεθαίνεις αρχίζεις πάλι από την αρχή δίχως gear και coins. Επιπλέον, κάθε φορά που αναγεννιέσαι στο The Oasis, τα περιβάλλοντα που μπορείς να δοκιμάσεις ξανά την τύχη σου διαφέρουν σε σχέση με την προηγούμενη φορά που ήσουν ζωντανός. Κάτι το οποίο ενισχύει ακόμα περισσότερο το rogue-like στοιχείο. Βέβαια μπορείς να βρεις διάφορα αντικείμενα, όπως τα Spirit Glimmers, που σου ξεκλειδώνουν όπλα και medallions μέσω crafting που μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για μελλοντικά runs, στέλνοντας τα πίσω στο The Oasis μέσω συγκεκριμένων portals σε κάθε run.
Σε γενικές γραμμές κρατάει αρκετά στοιχεία από παλαιότερους τίτλους, όπως τα wall mechanics – parkour και το νερό που πίνεις από τα σιντριβάνια για την αναπλήρωση της ζωής, συνδυάζοντας παράλληλα όλα τα κλασσικά στοιχεία platforming με σύγχρονες καινοτομίες. Οι μηχανισμοί parkour, χαρακτηριστικό της σειράς, είναι ρευστοί και συναρπαστικοί, επιτρέποντας στους παίκτες να διασχίζουν πολύπλοκα τοπία με ακρίβεια.

Το combat σύστημα φαίνεται να είναι λίγο ρηχό, προσφέροντας παρόλα αυτά έναν συνδυασμό ξιφομαχίας και μαγικών ικανοτήτων, αν και κατά την γνώμη μου δεν φαίνεται να έχει αρκετό βάθος πέρα από τα κλασσικά attack combos, το push, το special attack και τα tools.




Το παιχνίδι διαθέτει επίσης fast travel, όπου μπορείς να μεταφερθείς από συγκεκριμένα σημεία σε κάποια άλλα. Κατά το progress που κάνεις βρίσκεις σακούλες με gold το οποίο χρησιμεύει στο να αγοράσεις αντικείμενα από τα shops τα οποία μπορεί να είναι από όπλα μέχρι healing αντικείμενα και medallions.
Εκτενέστερα, υπάρχουν κάποια σημεία στα οποία μπορείς να θυσιάσεις πόντους ζωής για να λάβεις δυνατότερο οπλισμό. Εξαιρετικό level design με αρκετά επίπεδα που επιβάλλεται να χρησιμοποιείς τους parkour μηχανισμούς για να μπορέσεις να σκαρφαλώσεις. Επιπροσθέτως, ορισμένα τμήματα του παιχνιδιού μπορεί να είναι ακραία δύσκολα, κάτι που μπορεί να σας αποθαρρύνει αν και εγώ το βρίσκω κυριολεκτικά γοητευτικό.
Οπτικά το παιχνίδι χρήζει χάρμα οφθαλμών με τους devs να φαίνεται πως έχουν ρίξει αρκετή δουλειά στην σχολαστική δημιουργία του κόσμου της Περσίας, με λεπτομερή περιβάλλοντα που κυμαίνονται από πολυσύχναστες αγορές μέχρι και αρχαία ερείπια. Ο δυναμικός φωτισμός και οι ρεαλιστικές υφές ενισχύουν την εμπειρία, όπως και το εικαστικό θυμίζει λες και έχει ζωγραφιστεί σε πίνακα, που εμένα προσωπικά με εντυπωσιάζει αρκετά, με την μπλε και την κόκκινη παλέτα χρωμάτων να υπερτερούν.

Το ωραία δομημένο soundtrack, την σύνθεση του οποίου έχει αναλάβει ο διάσημος καλλιτέχνης Danny Asadi, συμπληρώνει τέλεια την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, συνδυάζοντας παραδοσιακά περσικά όργανα με σύγχρονες ορχηστρικές ενορχηστρώσεις, καθώς και ανατολίτικη μουσική με σύγχρονο beat, όπως και κάποια στοιχεία dubstep και ηλεκτρονικής μουσικής.
Παρόλο που το game βρίσκεται σε early access φαίνεται να μην πτοείται από fps drops και τρέχει άρτια και σταθερά σε 144 καρέ το δευτερόλεπτο σε 1080p ανάλυση στο monitor που έχω.
Στην άλλη πλευρά του νομίσματος, ενώ η κύρια ιστορία έχει αρκετό βάθος και ενδιαφέρον, κάποια από τα side quests στο παιχνίδι φαίνονται να έχουν την τάση να επαναλαμβάνονται χωρίς να έχουν το ίδιο επίπεδο βάθους. Επιπλέον, ένα τεράστιο πρόβλημα που αντιμετώπισα, είναι ότι δεν μπορούσα να αποθηκεύσω κάπως την πρόοδό μου. Κάτι που όμως, αυτή τη στιγμή που διαβάζετε αυτές τις προτάσεις, το πρόβλημα αυτό έχει διορθωθεί από την Ubisoft και τους προγραμματιστές του παιχνιδιού. Οι οποίοι φυσικά, όντας ένα παιχνίδι που ακόμα βρίσκεται σε Early Access όπως ανέφερα και πιο πριν, έπρεπε να δουλεύουν υπερωρίες, μιας και γενικά υπήρχαν διάφορα bugs, τα οποία όμως και διόρθωναν αρκετά άμεσα. Επίσης, κάτι ακόμα που με “χαλούσε” κάπως, ήταν ένα αρκετά συχνό φαινόμενο αποσυγχρονισμού της μουσικής που καθιστά την εμπειρία λίγο εκνευριστική, πόσο μάλλον μετά από αρκετές ώρες gameplay.

κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι το The Rogue Prince of Persia είναι μια θριαμβευτική επιστροφή για το franchise, προσφέροντας μια συναρπαστική περιπέτεια που τόσο τιμά τις ρίζες της, όσο εισάγει φρέσκα στοιχεία. Πρόκειται για ένα πάρα πολύ καλό rogue-like βιντεοπαιχνίδι που ακολουθεί πιστά το συγκεκριμένο genre και βλέποντας την Evil Empire να έχει καταφέρει να αναζωογονήσει το Prince of Persia ανυπομονούμε να δούμε τι θα φέρει στο τραπέζι στην συνέχεια.
Βαθμολογία: 8/10
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 3