Μετά την τεράστια επιτυχία του Hogwarts Legacy, που έσπασε ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως, πολλοί fans του game ένιωσαν απογοητευμένοι από την απουσία του αγαπημένου τους παιχνιδιού Quidditch. Ωστόσο, η αναμονή δεν κράτησε πολύ, καθώς το Harry Potter: Quidditch Champions είναι πλέον γεγονός, προσφέροντας στους παίκτες την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία του εμβληματικού αθλήματος, είτε σε solo είτε σε multiplayer mode.
Όμως, οι φανς του Harry Potter, θα παρατηρήσουν και ορισμένες διαφορές συγκριτικά με τα όσα ξέρανε τόσο καιρό για το πιο δημοφιλές άθλημα στην κοινότητα των μάγων. Ένας βασικός κανόνας που διαφοροποιείται μεταξύ του βιντεοπαιχνιδιού και του Quidditch όπως το γνωρίζουμε από τα βιβλία και τις ταινίες, είναι ότι στην παραδοσιακή έκδοση, όποιος Seeker πιάσει την Golden Snitch, κερδίζει 150 πόντους για την ομάδα του και το παιχνίδι τελειώνει. Αν αυτός ο κανόνας διατηρούνταν στο Quidditch Champions, θα υπήρχαν σοβαρά προβλήματα ισορροπίας στο gameplay. Γι’ αυτό οι δημιουργοί του παιχνιδιού αποφάσισαν να κάνουν μια σημαντική αλλαγή: ο Seeker που θα πιάσει πρώτος τη Χρυσή Σφαίρα, προσφέρει στην ομάδα του τώρα 30 πόντους, χωρίς να τερματίζεται ο αγώνας.
Η πιο προφανής αιτία για την αλλαγή του κανόνα είναι η διάρκεια των αγώνων. Αν ο κανόνας των 150 πόντων ίσχυε, το παιχνίδι θα μπορούσε να τελειώσει μέσα σε λίγα λεπτά αν ο Seeker έπιανε την Golden Snitch νωρίς. Έτσι, οι αγώνες θα ήταν υπερβολικά σύντομοι και ίσως μη ικανοποιητικοί για τους παίκτες που θέλουν μια πιο γεμάτη και δυναμική εμπειρία.
Επιπλέον, χωρίς την αλλαγή αυτή, η θέση του Seeker θα γινόταν η πιο περιζήτητη, καθιστώντας τους άλλους ρόλους στην ομάδα λιγότερο σημαντικούς. Κάθε παίκτης θα ήθελε να παίξει ως Seeker, με αποτέλεσμα οι υπόλοιπες θέσεις να χάσουν τη σημασία τους. Τώρα, με τη διαφοροποίηση αυτού του κανόνα, κάθε παίκτης και κάθε ρόλος παραμένει σημαντικός για την εξέλιξη του αγώνα.
Στην περίπτωση που ο Seeker έπιανε την Golden Snitch και εξακολουθούσε να προσφέρει 150 πόντους και το παιχνίδι να τελειώνει, η στρατηγική των ομάδων θα άλλαζε δραστικά, με τον βασικό στόχο να είναι η προστασία του Seeker και η επιθετική πίεση στον Seeker της αντίπαλης ομάδας. Αυτό θα αφαιρούσε την ουσία του παιχνιδιού, καθώς το βάρος του αγώνα θα επικεντρωνόταν σε έναν μόνο παίκτη.
Αν και η τροποποίηση αυτή μπορεί να μην είναι ευπρόσδεκτη στους σκληροπυρηνικούς οπαδούς των βιβλίων, είναι μια αλλαγή που λειτουργεί προς όφελος του Quidditch Champions. Με αυτήν την προσαρμογή, οι αγώνες γίνονται πιο ενδιαφέροντες, η διάρκεια του παιχνιδιού επεκτείνεται, και κάθε παίκτης έχει ρόλο κλειδί στη νίκη. Παρόλο που ο Seeker παραμένει σημαντικός, όταν πιάσει την Golden Snitch δεν τελειώνει πλέον αυτόματα τον αγώνα, αλλά οι 30 πόντοι μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη συνολική έκβαση του παιχνιδιού.
Διαβάστε ακόμη:
Αβεβαιότητα για την κυκλοφορία του Grand Theft Auto 6 μέχρι το 2025