Η έκδοση αυτή ανακαλύφθηκε από τον ερευνητή παιχνιδιών Frogsnatcher. Η προ-release έκδοση του παιχνιδιού βρέθηκε σε ένα παλιό CD με ημερομηνία 20 Οκτωβρίου 1998, που δείχνει ότι το build προηγείται της εμπορικής κυκλοφορίας του shooter κατά περίπου έναν μήνα. Το ίδιο το δισκάκι έχει γραμμένο με μαρκαδόρο “net test 2,” που υποδηλώνει ότι αυτή η beta έκδοση εστιάζει κυρίως στην εξομάλυνση των χαρακτηριστικών multiplayer του παιχνιδιού λίγο πριν η Valve λανσάρει το Half-Life.
Ωστόσο, η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ της leaked beta και του τελικού προϊόντος αφορά ένα κομμένο single-player επίπεδο που ονομάζεται The Communications Center. Αυτό το επίπεδο ήταν η αρχική εκδοχή του κεφαλαίου 13 του Half-Life, με τίτλο Forget About Freeman. Σύμφωνα με προηγούμενες αναφορές, ο χάρτης αυτός σχεδιάστηκε από τους μηχανικούς της Valve, John Guthrie και Kelly Bailey. Στην beta έκδοση, είναι κυρίως στατικός, εκτός από ένα μεγάλο ραντάρ που ήταν προγραμματισμένο να γυρίζει. Άλλα επίπεδα της beta έχουν κάποιες διαφορές στα scripts σε σχέση με το τελικό προϊόν, αν και είναι κυρίως ασήμαντες, όπως αναφέρει ο Frogsnatcher.
Αν και ο Frogsnatcher έχει ήδη μοιραστεί ένα dump του CD με την beta έκδοση του παιχνιδιού από το 1998, το να το παίξεις δεν είναι μια απλή διαδικασία. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι η beta έκδοση περιλαμβάνει κάποιο “time-bomb code” που εμποδίζει την ενεργοποίησή της μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Ο Frogsnatcher δήλωσε ότι αυτό ήταν εύκολο να παρακαμφθεί με το να ορίσει την ημερομηνία του συστήματός του σε οποιαδήποτε ημέρα κατά τον Οκτώβριο του 1998. Σύμφωνα με άλλες αναφορές από fans που έπαιξαν την beta, η leaked έκδοση μπορεί να τρέξει μόνο σε Windows ME Compatibility Mode.
Ο Frogsnatcher ανακάλυψε επίσης κάποιες αχρησιμοποίητες υφές (textures) στο net test, με τις περισσότερες από αυτές να είναι όπλα. Για παράδειγμα, το crossbow της beta έκδοσης φαίνεται ελαφρώς διαφορετικό, λόγω του ότι έχει έναν άλλο μηχανισμό τοποθέτησης βέλους. Ο ερευνητής βρήκε επίσης ένα στατικό μοντέλο του Stukabat, ενός ιπτάμενου εξωγήινου εχθρού που κόπηκε από την τελική έκδοση του Half-Life λίγο πριν από την ολοκλήρωση της ανάπτυξής του.
Διαβάστε ακόμη:
Porsche Design AOC AGON PRO PD34 – Μια πολυτελής οθόνη που θα σας καθηλώσει στις καρέκλες σας
Ο πόλεμος των πωλήσεων μεταξύ PlayStation και Xbox: Ποιος Κυριαρχεί;