Η FuturLab και το Oxford Internet Institute του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης αποκάλυψαν τα αποτελέσματα μιας νέας διεθνούς έρευνας που δείχνει θετικές αλλαγές στη διάθεση κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, με δεδομένα που συλλέχθηκαν από παίκτες του PowerWash Simulator που συμμετείχαν στην έρευνα μέσω μιας ειδικής εκδοχής του παιχνιδιού.
Η μελέτη ανέλυσε δεδομένα από 67.328 συνεδρίες παιχνιδιού από 8.695 παίκτες σε 39 χώρες, εξετάζοντας τη διάθεση των παικτών πριν και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Σύμφωνα με 162.325 αναφορές διάθεσης, οι παίκτες του PowerWash Simulator ανέφεραν γενικά πιο θετική διάθεση κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού σε σύγκριση με την αρχή κάθε συνεδρίας. Οι ερευνητές προβλέπουν ότι το 72% των παικτών βιώνουν αυτή την άνοδο στη διάθεση σύμφωνα με μοντέλα που αναλύουν τα δεδομένα των παικτών.
Η έρευνα, που διεξήχθη σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς και η Γερμανία, έδειξε ότι η διάθεση των παικτών του PowerWash Simulator βελτιώθηκε γρήγορα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Οι παίκτες ανέφεραν σταθερά υψηλότερη διάθεση μετά τα πρώτα 15 λεπτά κάθε συνεδρίας.
Οι ερευνητές συνεργάστηκαν με την ομάδα ανάπτυξης του PowerWash Simulator, FuturLab, για να δημιουργήσουν μια ειδική έκδοση του παιχνιδιού που καταγράφει συμβάντα του gameplay, δημογραφικά στοιχεία των συμμετεχόντων και απαντήσεις σε ψυχολογικές έρευνες. Η ανάλυση βασίζεται σε δεδομένα που είχαν δημοσιευθεί στην επιστημονική επιθεώρηση Scientific Data την προηγούμενη χρονιά.
Φυσικά, για τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας μίλησαν και αρκετά πρόσωπα που ασχολήθηκαν με αυτή.
Ο κύριος συγγραφέας, Matti Vuorre, Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Tilburg και Ερευνητικός Συνεργάτης στο Oxford Internet Institute, δήλωσε:
Η βραχυπρόθεσμη αλλαγή στη διάθεση των παικτών είναι ένα φαινόμενο που δεν είναι πλήρως κατανοητό. Θέλαμε να μελετήσουμε το πώς το φυσικό gameplay επηρεάζει τη διάθεση των παικτών σε σύντομες χρονικές κλίμακες.
Ο Nick Ballou, Ερευνητής στο Oxford Internet Institute, ανέφερε:
Βρήκαμε ισχυρές ενδείξεις για μικρή θετική αλλαγή στη διάθεση κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας παιχνιδιού. Τα ευρήματά μας υποστηρίζουν τις αναφορές των παικτών που λένε ότι αισθάνονται καλά όταν παίζουν βιντεοπαιχνίδια.
Ο James Butlin, Lead Designer της FuturLab Ltd, δήλωσε:
Η συνεργασία με την ομάδα του Oxford ήταν πολύ ενημερωτική! Μας υποστήριξαν ενεργά και μας βοήθησαν να σχεδιάσουμε μια εμπειρία χρήστη που ενσωματώνει τις ερωτήσεις της έρευνας χωρίς να διαταράσσει το gameplay.
Τέλος, ο Professor Andrew Przybylski, Senior Author του Oxford Internet Institute, πρόσθεσε:
Τα αποτελέσματά μας υποστηρίζουν ότι το gaming – για τους περισσότερους – είναι μια δραστηριότητα ανάκαμψης που βοηθά στη διαχείριση του άγχους και των μεταβολών της διάθεσης.
Το άρθρο με τίτλο ‘Affective Uplift During Video Game Play: A Naturalistic Case Study’ από τους Matti Vuorre, Nick Ballou, Thomas Hakman, Kristoffer Magnusson και Andrew K. Przybylski είναι διαθέσιμο στην επιστημονική επιθεώρηση Games: Research and Practice.
Διαβάστε ακόμη:
Το νέο update του World War Z: Aftermath κάνει τα πράγματα αρκετά πιο δύσκολα για τους παίχτες
Περισσότερες πληροφορίες για το Tales of Graces f Remastered
Σχόλια 1