Η Electronic Arts (EA) αποκάλυψε στους επενδυτές της μια ιδέα για το πώς τα μελλοντικά της έργα θα μπορούσαν να επιτρέψουν στους παίκτες να δημιουργούν περιεχόμενο με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI). Η νεοδημιουργημένη έννοια της EA δείχνει τους παίκτες να φτιάχνουν τα δικά τους επίπεδα παιχνιδιού, χαρακτήρες και κανόνες μέσα από απλές προτροπές.
Αν και η AI αποτελεί εδώ και πολύ καιρό αναπόσπαστο μέρος των βιντεοπαιχνιδιών, η γενετική τεχνητή νοημοσύνη (generative AI) είναι ένα νέο πεδίο ενδιαφέροντος για την βιομηχανία. Το ελκυστικό στοιχείο της γενετικής AI είναι η δυνατότητά της να δημιουργεί πρωτότυπο περιεχόμενο αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας τα μεγάλα σύνολα δεδομένων στα οποία έχουν εκπαιδευτεί τα μοντέλα. Πρόσφατα, κάποιες μεγάλες εταιρείες του χώρου, όπως η Square Enix, έχουν δηλώσει το ενδιαφέρον τους για τη χρήση αυτής της τεχνολογίας στα παιχνίδια, και τώρα η EA έρχεται να επιβεβαιώσει την ίδια πρόθεση.
Σε σχετική είδηση, η Nintendo αποκάλυψε και η ίδια τη θέση της για την τεχνητή νοημοσύνη στα δικά της παιχνίδια πρώτου μέρους.
Κατά την εκδήλωση EA Investor Day που πραγματοποιήθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου, ο Chief Strategy Officer της EA, Mihir Vaidya, παρουσίασε μια πρώιμη έκδοση του προγράμματος UGX της εταιρείας, το οποίο επέτρεπε σε δύο παίκτες να δημιουργήσουν ένα επίπεδο σε ένα sandbox παιχνίδι, χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές, μέσα σε λίγα λεπτά. Το βίντεο, το οποίο μοιράστηκε ο Geoff Keighley στο Twitter, δείχνει τους παίκτες να δημιουργούν ένα FPS παιχνίδι σε έναν χάρτη με λαβύρινθο από χαρτόκουτα, όπου ο στόχος είναι να εξοντώσεις τον αντίπαλο με μια χειροβομβίδα. Το concept όχι μόνο επιτρέπει στους παίκτες να χτίζουν έναν χάρτη, αλλά τους επιτρέπει να τον βελτιώσουν προσθέτοντας πιο “σύνθετα” ή “επικά” στοιχεία, όπως δείχνει το βίντεο. Επιπλέον, οι παίκτες μπορούν να δημιουργούν διάφορες παραλλαγές χαρακτήρων και αντικειμένων στο παιχνίδι, όπως όπλα, και στη συνέχεια να επιλέγουν ανάμεσά τους. Μπορούν επίσης να φτιάξουν τους δικούς τους κανόνες παιχνιδιού ή να ζητήσουν προτάσεις από την AI για τύπους αγώνων, όπως μάχες 1v1. Αυτή η ιδέα δίνει μια νέα εικόνα για τη συνεχιζόμενη προσπάθεια της EA να αξιοποιήσει το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες στα παιχνίδια.
Συνοψίζοντας το βίντεο, ο Vaidya τόνισε πώς η τεχνολογία θα μπορούσε να επιτρέψει στους παίκτες να δημιουργούν περιεχόμενο παιχνιδιού “χωρίς καμία τεχνογνωσία στον προγραμματισμό” και “σε πραγματικό χρόνο”. Επεσήμανε πώς το concept έδειξε τους παίκτες να “ξαναδημιουργούν υπάρχοντα στοιχεία,” όπως χαρακτήρες, όπλα, συστήματα παιχνιδιού και λογική παιχνιδιού, από άλλα παιχνίδια της EA. Τονίζοντας τη σημασία του “τεράστιου ιδιόκτητου συνόλου δεδομένων” της EA, ο Vaidya εξήγησε ότι τα μεγάλα αποθετήρια της EA με 3D assets, γραμμές κώδικα, ώρες παιχνιδιού και τηλεμετρικά δεδομένα καθιστούν δυνατή την ανάμειξη των εντολών των χρηστών με περιεχόμενο από ήδη υπάρχοντα παιχνίδια. Επιπλέον, υπογράμμισε πώς η αλληλεπίδραση των δύο παικτών στο concept βίντεο οδήγησε σε μια “κοινωνική εμπειρία παιχνιδιού”. Προσέθεσε ότι η EA αναμένει πως οι δημιουργοί του UGX θα αξιοποιήσουν την AI για να “δημιουργήσουν μέσα, γύρω και πέρα από τα θεμέλια της EA,” οδηγώντας σε έργα που θα μπορούσαν ενδεχομένως να εξελιχθούν σε “κορυφαίες IP.”
Η χρήση της γενετικής AI στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών έχει αποτελέσει αμφιλεγόμενο θέμα, ειδικά όσον αφορά δημιουργικές εργασίες. Η φημολογούμενη χρήση της σε δημοφιλή παιχνίδια, όπως το Call of Duty: Modern Warfare 3, έχει προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς οι προγραμματιστές ανησυχούν για τις δουλειές τους σε μια εποχή που η βιομηχανία πλήττεται από απολύσεις. Ωστόσο, ορισμένοι μεγάλοι ενδιαφερόμενοι φαίνεται να στρέφονται προς τη χρήση αυτής της τεχνολογίας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, παρά τη διχαστική της φύση.
Διαβάστε ακόμη:
Είστε έτοιμοι να κάνετε ό,τι χρειάζεται για να επιβιώσετε στο Dead Rising Deluxe Remaster