Μία πρόσφατη έκθεση αποκάλυψε ότι η ανάπτυξη του Crash Bandicoot 5 από την Toys For Bob ακυρώθηκε λόγω της απόφασης της Activision να εστιάσει την εταιρεία σε τίτλους live-service. Η είδηση αυτή ήρθε ως απογοήτευση για τους φαν του Crash Bandicoot, ειδικά μετά την αποκάλυψη από έναν πρώην υπάλληλο που εργαζόταν στο Crash Bandicoot 4: It’s About Time ότι ένα νέο παιχνίδι βρισκόταν σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, προτού τελικά ακυρωθεί. Όμως τελικά αυτό είναι μόνο ένα μέρος από το τι ανάγκασε την Activision να πάρει αυτή την απόφαση.
Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Το franchise του Crash Bandicoot έχει περάσει από διάφορες δυσκολίες τα τελευταία είκοσι χρόνια. Μετά από μια περίοδο ανάμεικτων κριτικών και πωλήσεων στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η σειρά βρήκε ξανά τη φόρμα της με την αναδημιουργία της κλασικής τριλογίας και την κυκλοφορία του Crash Bandicoot 4: It’s About Time. Το τελευταίο παιχνίδι έτυχε ιδιαίτερης αποδοχής για την ιστορία του και την επιστροφή στην κλασική πλατφόρμα που αγαπήθηκε από το κοινό. Ωστόσο, η συνέχεια της σειράς συνάντησε εμπόδια, ειδικά μετά την κυκλοφορία του Crash Team Rumble.
Πλέον, με αρκετούς μήνες να έχουν περάσει από την κυκλοφορία του CB4 και την γνωστοποίηση της ακύρωσης του νέου τίτλου, πολλά έχουν αρχίσει και ακούγονται γύρω από αυτή την υπόθεση. Όμως, σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες που έγιναν γνωστές από το DidYouKnowGaming και τον Liam Robertson, το Crash Bandicoot 5 ακυρώθηκε νωρίς στη φάση της ανάπτυξής του λόγω των «απογοητευτικών πωλήσεων» του Crash Bandicoot 4. Αν και οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα πέντε εκατομμύρια, η Activision δεν έμεινε ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα, γεγονός που οδήγησε στην απόφαση να ακυρωθεί το επόμενο παιχνίδι. Στη συνέχεια, η Toys For Bob ανατέθηκε να υποστηρίξει τίτλους live-service της Activision, όπως το Overwatch 2 και το Call of Duty: Warzone.
Οι πρώτες ιδέες για το Crash Bandicoot 5 περιλάμβαναν μια άμεση συνέχεια του Crash 4, με το Academy of Evil από το Crash Twinsanity ως κεντρικό σκηνικό και την επιστροφή κλασικών κακών, ενώ παράλληλα ένα από τα πιο φιλόδοξα στοιχεία του ακυρωμένου τίτλου ήταν η πιθανότητα ενός crossover με τον εξίσου αγαπημένο χαρακτήρα της Activision, Spyro the Dragon. Δυστυχώς, αυτές οι ιδέες δεν προχώρησαν πέρα από το θεωρητικό στάδιο, καθώς το έργο ακυρώθηκε και η ομάδα κατευθύνθηκε προς άλλες παραγωγές.
Αυτή η απόφαση της Activision μας δείχνει την αλλαγή προτεραιοτήτων της εταιρείας (όχι μόνο αυτής δυστυχώς) προς τίτλους που προσφέρουν συνεχή έσοδα μέσω live-service μοντέλων, αφήνοντας πίσω παραδοσιακές εμπειρίες παιχνιδιού όπως το Crash Bandicoot.
Διαβάστε ακόμη:
EA SPORTS Madden NFL 25: Το παιχνίδι μπαίνει σε μια νέα εποχή με αρκετές αλλαγές στο gameplay
Σχόλια 2