Η Riot Games κυκλοφορεί τη νέα ενημέρωση του Valorant με αρκετές αλλαγές, όχι τόσο για την έκδοση PC όσο για την έκδοση κονσολών. Ενώ οι αλλαγές και οι ρυθμίσεις για την έκδοση PC παραμένουν ελάχιστες, η έκδοση των κονσολών επιτέλους λαμβάνει έναν νέο χάρτη, το Icebox, και πολύ ακόμα περιεχόμενο.
Η ενημέρωση 9.02 του Valorant φέρνει νέες ενημερώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των παικτών, αυξάνοντας τις ποινές όταν γίνεται κατάχρηση της επικοινωνίας. Εκτός από αυτό, η έκδοση για τις κονσόλες επιτέλους λαμβάνει τον χάρτη Icebox ως μέρος του τρέχοντος pool χαρτών για unrated, competitive και deathmatch. Επιπροσθέτως, παρακάτω θα δούμε όλες τις αλλαγές που φέρνει η καινούργια ενημέρωση του Valorant, ξεκινώντας πρώτα από τις ενημερώσεις για όλες τις πλατφόρμες.
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου το hitbox της Neon μπορούσε να είναι ελαφρώς εκτός θέσης κατά το sliding.
- Διορθώθηκε ένα πρόβλημα στην ψηφοφορία για Premier Overtime που εμπόδιζε τους ανθρώπους από το να καλέσουν Overtime Timeout όταν αλλάζουν πλευρές.
- Διορθώθηκε ένα πρόβλημα με το Ability HUD που παρέμενε στην κάμερα θανάτου.
- Διορθώθηκαν αρκετές περιοχές όπου το Spike μπορούσε να κολλήσει σε συγκεκριμένες προεξοχές εκτός του χάρτη.
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου ο Omen μπορούσε να πεθάνει και τηλεμεταφερόταν σε συγκεκριμένο σημείο στο Mid Bottom.
- Διορθώθηκαν αρκετά οπτικά σφάλματα.
- Δεν μπορείτε πλέον να πηδήξετε στο ψηλό κουτί στο A Alley στον χάρτη Sunset.
Πάμε τώρα στις ενημερώσεις για το PC, όπου έχουμε:
Έγινε διαθέσιμο το νέο Βασικό Εκπαιδευτικό (tutorial) και το Range από την έκδοση για κονσόλες στην έκδοση για PC. Όλοι οι νέοι παίκτες θα πρέπει να ολοκληρώσουν το tutorial και θα έχουν την επιλογή να παίξουν έναν αγώνα εκπαίδευσης με bots, ενώ για τους υπάρχοντες παίκτες, θα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στο tutorial και το Range μέσω του μενού Practice.
Το Combat Report στο παιχνίδι έχει νέα οπτική εμφάνιση. Το Combat Report θα είναι πλέον ορατό κατά τη διάρκεια της φάσης αγοράς από προεπιλογή. Θα εξακολουθείτε να μπορείτε να το ενεργοποιείτε και να το απενεργοποιείτε κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης.
Οι τελικοί στα Contender και Invite Divisions είναι best of 3. Οι γύροι πριν από τους τελικούς είναι best of 1. Η επιλογή και απαγόρευση χάρτη γίνεται πριν από την επιλογή agent για κάθε παιχνίδι σε έναν αγώνα. Μόλις παιχτεί ένας χάρτης, αφαιρείται από το pool χαρτών για τα επόμενα παιχνίδια στον αγώνα. Επιπλέον, προστέθηκαν κανόνες προκριματικών στα play-off στο πλευρικό πάνελ στη σελίδα βαθμολογίας.
Κατά τη διάρκεια ενός τουρνουά, μερικές φορές το χρονόμετρο της περιόδου ανάπαυσης μεταξύ των αγώνων ενδέχεται να μην εμφανίζεται. Αν το κείμενο στο lobby λέει “MATCH STARTING” και ένας αγώνας δεν έχει ξεκινήσει μετά από 10 δευτερόλεπτα, δοκιμάστε να μεταβείτε στην καρτέλα Premier και πίσω στο lobby για να ενημερωθεί το χρονόμετρο. Ακόμα και αν αυτό το χρονόμετρο δεν εμφανιστεί, ο αγώνας σας θα ξεκινήσει την κατάλληλη στιγμή. Θα λάβετε την ειδοποίηση MATCH FOUND. Θα έχετε πάντα τουλάχιστον 5 λεπτά μεταξύ των αγώνων. Αυτός ο χρόνος μπορεί να είναι μεγαλύτερος αν περιμένετε να ολοκληρωθεί ένας αγώνας για να καθοριστεί ο επόμενος αντίπαλός σας.
Επιπλέον, προστέθηκαν περισσότερες πληροφορίες στο social panel. Είναι πλέον πιο σαφές όταν ένας φίλος που παίζει VALORANT βρίσκεται σε διαφορετική πλατφόρμα.
Τώρα περνάμε στις ενημερώσεις των κονσολών, όπου είναι οι εξής:
Η ρύθμιση ‘Keep Player Centered’ στο minimap θα είναι πλέον υποχρεωτικά ενεργοποιημένη για επίπεδα zoom πάνω από 1.0. Αυτό αποτρέπει τις μη κεντραρισμένες προβολές στο minimap από το να γίνονται μη χρησιμοποιήσιμες σε υψηλά επίπεδα zoom.
Ορισμένες ικανότητες που απαιτούν να κρατάτε πατημένο ένα κουμπί μπορούν πλέον να ρυθμιστούν σε ‘Toggle,’ επιτρέποντάς σας να πατήσετε και να αφήσετε το κουμπί για να κατευθύνετε την ικανότητα ελεύθερα ενώ είναι ενεργή. Οι ακόλουθες ικανότητες που μπορούν να ρυθμιστούν σε Toggle στις ρυθμίσεις προφίλ Agent:
- Harbor: High Tide
- Phoenix: Fire Wall
- Skye: Guiding Light
Ο πίνακας βαθμολογίας εντός αγώνα έχει πλέον συντομεύσεις ελέγχου φωνής. Μπορείτε πλέον να ανοίξετε τον πίνακα βαθμολογίας και να πατήσετε ένα κουμπί για να κάνετε γρήγορα σίγαση άλλων ατόμων ή να αλλάξετε κανάλια φωνής. Επιπλέον, προστέθηκε ήχος στις κοινωνικές ειδοποιήσεις. Τώρα όταν λαμβάνετε ένα αίτημα φιλίας ή πρόσκληση για πάρτι θα ακούτε έναν ήχο ειδοποίησης. Επίσης, προστέθηκαν πληροφορίες πάρτι στο κοινωνικό πάνελ. Η λίστα φίλων τώρα δείχνει τον αριθμό των ατόμων στο πάρτι του φίλου σας και τις υπόλοιπες ανοιχτές θέσεις στο πάρτι.
Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου μπορούσατε να χάσετε την είσοδο όταν αλληλεπιδρούσατε με το σύστημα ψήφου του surrender. Επιπροσθέτως, διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου οι μη δεσμευμένες εισόδοι εμφάνιζαν λανθασμένες δεσμεύσεις χειριστηρίου. Εκτενέστερα, διορθώθηκε πρόβλημα όπου το megamap περιστρεφόταν μερικές φορές όταν παρακολουθούσατε άλλους μετά τον θάνατο. Τα Credits πλέον μεταφράζονται σωστά στο tutorial. Επιπλέον, διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου ο τροχός όπλων δεν εμφάνιζε τις σωστές εισόδους όταν αλλάζατε ελέγχους σε μεμονωμένα Agent Profiles.
Tέλος περνάμε σε μερικές μικρές διορθώσεις που θα τις αναφέρουμε πολύ επιγραμματικά. Διορθώθηκε μια ενημέρωση με κείμενο χρονοσήμανσης και κατάστασης ικανότητας που επικαλύπτονταν στις Αναφορές Μάχης. Διορθώθηκε το “Self” και το “Ally” που δεν μεταφράζονταν στις Αναφορές Μάχης. Διορθώθηκαν κείμενα που υπερέβαιναν τις αναφορές μάχης για τα τοπικά κείμενα στα Ινδονησιακά. Διορθώθηκε ένα πρόβλημα απόδοσης κατά την αλλαγή προεπιλογών χειριστηρίου.
Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου δεν μπορούσατε να αφαιρέσετε κάποιον ως φίλο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου η παρουσία σας μερικές φορές δεν ενημερωνόταν μετά από έναν αγώνα. Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου τα κοινωνικά συστήματα μερικές φορές δεν σεβόντουσαν το μπλοκάρισμα. Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου το όνομά σας εμφανιζόταν μερικές φορές στον αγώνα ακόμα και όταν το είχατε ορίσει να είναι κρυφό. Μειώθηκε ένα πρόβλημα κατά τη χρήση σκοπευτικών όπλων όπου η ευαισθησία σας αυξανόταν απότομα στην αρχή των μεταβάσεων zoom-in.
Διαβάστε ακόμη:
Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας του Wildermyth για κονσόλες
Σχόλια 1