Το πολυαναμενόμενο sequel του δημοφιλούς παιχνιδιού προσομοίωσης διαχείρισης φυλακών, Prison Architect 2, τα έχει βάλει με “θεούς και δαίμονες” για να μπορέσει επιτέλους να πάρει το πράσινο φως ως προς την κυκλοφορία του. Και δυστυχώς φαίνεται πως για την ώρα την χάνει την μάχη.
Καθώς για άλλη μια φορά, ο νέος τίτλος της Kokku δεν θα γίνει διαθέσιμος όπως όλοι περίμεναν. Αρχικά ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 26 Μαρτίου 2024 και έκτοτε είχαμε ακόμη 2 καθυστερήσεις με τους devs να επικαλούνται την ανάγκη για επιπλέον χρόνο για να βελτιώσουν και να ενισχύσουν το παιχνίδι. Αυτή η είδηση έχει δημιουργήσει ανάμεικτες αντιδράσεις στην κοινότητα των παικτών, με κάποιους να εκφράζουν απογοήτευση για την καθυστέρηση, ενώ άλλοι επικροτούν την απόφαση να δοθεί προτεραιότητα στην ποιότητα.
Το παιχνίδι αποκαλύφθηκε τον Ιανουάριο του 2024 από την Paradox Interactive, η οποία απέκτησε τον τίτλο από την Introversion Software το 2019. Το παιχνίδι αρχικά αναπτύχθηκε από την Double Eleven, η οποία ανέλαβε την ανάπτυξη του πρώτου παιχνιδιού μετά την εξαγορά. Ωστόσο, μια αλλαγή στο στούντιο ανάπτυξης ανακοινώθηκε από την Paradox Interactive στις 13 Μαΐου 2024, καθώς η Paradox Interactive και η Double Eleven δεν κατάφεραν να καταλήξουν σε εμπορική συμφωνία. Εν κατακλείδι, η Kokku, η οποία συνεργαζόταν με την Double Eleven από τα μέσα του 2023, ανέλαβε την ανάπτυξη του τίτλου.
Αρχικά το Prison Architect 2 ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 26 Μαρτίου 2024, όμως το παιχνίδι ανακοινώθηκε με καθυστέρηση στις 7 Μαΐου 2024 για να διορθωθούν περισσότερα σφάλματα και να βελτιστοποιηθεί περαιτέρω το παιχνίδι για όλες τις πλατφόρμες. Στη συνέχεια, καθυστέρησε περαιτέρω για τις 3 Σεπτεμβρίου 2024 καθώς η ομάδα αντιμετώπισε “νέες τεχνικές προκλήσεις” και στις 2 Αυγούστου 2024, ανακοινώθηκε ότι το παιχνίδι θα καθυστερήσει επ’ αόριστον καθώς η Paradox δήλωσε ότι χρειάζεται “περισσότερο χρόνο για να βελτιώσει την απόδοση και το περιεχόμενο του παιχνιδιού”.
Με τόσο υψηλές προσδοκίες, η καθυστέρηση έχει αναπόφευκτα προκαλέσει αναστάτωση στους θαυμαστές. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα φόρουμ των παικτών, κάποιοι θαυμαστές εξέφρασαν απογοήτευση διότι, ανυπομονούσαν να επιστρέψουν στον περίπλοκο κόσμο της διαχείρισης φυλακών με τα νέα και βελτιωμένα εργαλεία στη διάθεσή τους. Ωστόσο, ένα σημαντικό μέρος της κοινότητας έχει δείξει κατανόηση και υποστήριξη για την απόφαση καθώς επίσης, έχει προκαλέσει μια συζήτηση για τις πιέσεις της ανάπτυξης παιχνιδιών και τη σημασία της κυκλοφορίας ενός ολοκληρωμένου, πλήρως υλοποιημένου προϊόντος. Επιπλέον, πολλοί παίκτες έχουν εκφράσει την εκτίμησή τους για τη δέσμευση των προγραμματιστών στην ποιότητα. Σε μια βιομηχανία που συχνά επικρίνεται για την κυκλοφορία ημιτελών ή γεμάτων με σφάλματα προϊόντων.
Αξίζει να τονίσουμε, πως το αρχικό παιχνίδι επαινέθηκε για την περίπλοκη ισορροπία μεταξύ κατασκευής και διαχείρισης, απαιτώντας από τους παίκτες να διαχειριστούν την κατασκευή εγκαταστάσεων, την ευημερία των κρατουμένων και την οικονομική σταθερότητα των ιδρυμάτων τους. Ο ανοιχτός σχεδιασμός του παιχνιδιού και η συνεχής προσθήκη νέων χαρακτηριστικών και ενημερώσεων βοήθησαν στη διατήρηση της δημοτικότητάς του με την πάροδο των χρόνων.
Τέλος, καθώς περιμένουμε περισσότερες ενημερώσεις για τη νέα ημερομηνία κυκλοφορίας, η προσμονή για το Prison Architect 2 αυξάνεται, τροφοδοτούμενη από την υπόσχεση ενός παιχνιδιού που θα προκαλέσει, θα εμπλέξει και θα διασκεδάσει ξανά τους παίκτες σε όλο τον κόσμο.
Διαβάστε ακόμη:
Το πρώτο gameplay βίντεο του Dynasty Warriors: Origins άφησε στους παίχτες αρκετά καλές εντυπώσεις
O CEO της EA προετοιμάζει το κοινό του Battlefield για μια εντελώς διαφορετική εμπειρία
Σχόλια 1