Το Black Myth: Wukong, το παιχνίδι που αναπτύχθηκε από την Game Science και υποστηρίζεται από την Tencent Holdings Ltd, κατέγραψε μια από τις ταχύτερες πωλήσεις στην ιστορία της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών, φτάνοντας τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα σε μόλις 83 ώρες.
Το παιχνίδι, το οποίο κυκλοφόρησε την Τρίτη και βασίζεται στη μυθολογία γύρω από τον θρυλικό Βασιλιά Μαϊμού, έφτασε το ορόσημο των10 εκατομμύριων πωλήσεων το απόγευμα της Παρασκευής. Σύμφωνα με την Game Science, ο αριθμός των ταυτόχρονων παικτών έφτασε τα 3 εκατομμύρια, με το παιχνίδι να κυριαρχεί στην πλατφόρμα Steam και στο PlayStation, ξεπερνώντας δημοφιλείς τίτλους όπως το Cyberpunk 2077 και το Elden Ring.
Το Wukong έφτασε την κορυφή των πωλήσεων του Steam από την πρώτη μέρα, και συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ.
Το παιχνίδι κοστίζει περίπου 38 δολάρια στην Κίνα και στο Χονγκ Κονγκ, ενώ στην Αμερική η τιμή φτάνει τα 60 δολάρια.
Το γεγονός ότι απευθύνεται κυρίως στην τοπική αγορά έχει συμβάλει στην επιτυχία του, καθώς αναπαράγει με αγάπη ιστορικούς κινεζικούς ναούς και πολιτιστικά στοιχεία.
Σύμφωνα με τον αναλυτή Daniel Ahmad της Niko Partners, το Wukong έγινε κερδοφόρο από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του, καταγράφοντας έσοδα που ξεπερνούν τα 450 εκατομμύρια δολάρια μέσα στις πρώτες τρεις ημέρες. Αυτό το αποτέλεσμα ενισχύει τις προσδοκίες για την αναζωογόνηση της κινεζικής αγοράς βιντεοπαιχνιδιών, η οποία αξίζει πάνω από 40 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το Wukong έγινε το παιχνίδι με την μεγαλύτερη κυκλοφορία για PC στην ιστορία της Κίνας, ενώ το επιτυχημένο λανσάρισμα βοήθησε να ενισχυθούν οι πωλήσεις του PlayStation 5 στην Κίνα, με τα καταστήματα να ξεπουλούν τις κονσόλες.
Με αυτές τις εντυπωσιακές πωλήσεις, το Wukong προκάλεσε την προσοχή της παγκόσμιας βιομηχανίας, καταρρίπτοντας ταχύτατα τα ρεκόρ που είχαν θέσει προηγουμένως τίτλοι όπως το Elden Ring και το Hogwarts Legacy.
Σχόλια 1