Με το patch που έγινε διαθέσιμο χθες, οι παίχτες θα βιώσουν ένα πιο γρήγορο gameplay και θα διαπιστώσουν ότι το quickscoping είναι πλέον αρκετά δύσκολο.
Το quickscoping αποτελεί ένα στοιχείο γύρω από το οποίο έχει γίνει πολύ κουβέντα και διχάζει την κοινότητα του Call of Duty. Αποτελεί το πρώτο επιχείρημα εναντίων της γνωστής σειράς τίτλων FPS, και οι gamers στην πλειοψηφία τους το κατακρίνουν. Φαίνεται λοιπόν πως οι developers στην Sledgehammer, έκαναν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Από χθες λοιπόν το quickscoping με το Kar98k και το M1903, που αποτελούν τα δύο πιο δημοφιλή sniper rifles στο παιχνίδι, θα είναι πολύ πιο δύσκολο καθώς ο χρόνος στην κίνηση σκόπευσης (aim down sights), έχει πειραχτεί.
Πέρα από αυτήν την αλλαγή οι χρόνοι σκόπευσης έχουν αλλάξει και στα υπόλοιπα όπλα του παιχνιδιού. Οι χρόνοι λοιπόν των SMG έχουν μικρύνει και είναι ίδιοι πριν και μετά το sprint. Ενώ στα rifles έχουν μικρύνει μόνο οι βασικοί χρόνοι στόχευσης και έχει παραμείνει η διαφορά σε αυτούς μετά το sprint. Το ίδιο με τα rifles, έχει γίνει στους aim down sights χρόνους των LMG. Αυτή η διαφορά μεταξύ των όπλων εξασφαλίζει το διαφορετικό στυλ παιχνιδιού μεταξύ των κλάσεων. Έτσι τα SMGs είναι πιο γρήγορα από τα rifles, και τα rifles πιο γρήγορα από τα LMGs.
Οι πρώτες αντιδράσεις της κοινότητας μετά το patch είναι θετικές καθώς ήταν πολλοί αυτοί που ζητούσαν αλλαγή στα όπλα και σίγουρα η μείωση του quickscoping θα λειτουργήσει θετικά στο παιχνίδι.